Wednesday, August 5, 2009

Jadi baby sitter..

Hehehe.. Tengok tajuk macam teruk je kerja nyer kan.. Tapi realiti nye cam biasa jer.. Rutin pagi cam hari2 lain gak.. Kejut abang ngan kakak Irfan..Peh tu tolong siapkan dia orang.. Dua org tu kalu tak peratikan ada saja barang yg tinggal..

Time2 ni biasanye Irfan dah bangun dah.. Kedip2 mata tengok orang pakai baju sekolah.. Nak ikut ke kata kakak nyer.. Sengih je Irfan.. Tunggu la sikit ari lagi.. InsyaAllah adik pun boleh gi sekolah jugak kan..Selesai abg ngan kakak dah gi sekolah.. tiba turn Irfan lak.. Mandi peh tu siap2 dia antar kat umah mak mertua.. Aku pun gi kerja..

Petang ambik semua nyer balik rumah biasanyer dlm kul 7 gak ar.. Main2 jap ngan Irfan sbb dlm kul 8 jer time tido dia.. Kul 1 ke 2 pagi kejutkan Irfan nyusu.. Kalu tak kejut tah suboh karang la baru nangis nak susu..

Dah selesai keja aku.. Senang je kan..

1 comment:

Noina said...

wah..senangnyer..Klu ayah Nabila yang jaga..sudahnya sampai ke subuh tak bangun..anak dan menangis2 nak susu..haha!

MyFrenz